Het Ronde Tafelhuis

Het Ronde Tafelhuis is een interreligieus ontmoetingscentrum in Tilburg-Noord. In deze wijk hebben zich de afgelopen decennia mensen gevestigd uit alle werelddelen en met allerlei verschillende culturele, maatschappelijke en religieuze achtergronden. Het Ronde Tafelhuis biedt al deze mensen een plek om samen te komen en activiteiten te organiseren. Religie, zingeving en levensbeschouwing nemen daarbij een belangrijke plaats in. De onderlinge samenwerking wordt gestimuleerd door een gezamenlijk programma-aanbod waarbij alle inwoners van Tilburg-Noord van harte welkom zijn.
Het Ronde Tafelhuis is op 21 november 2008 officieel geopend. Het centrum is gevestigd in één van de oude kerkgebouwen van de parochie Heikant-Quirijnstok aan de Haendellaan. Het is tot stand gekomen in een samenwerking tussen de gemeente en de Norbertijnse Gemeenschap in Tilburg.
De openingstijden van het Ronde Tafelhuis zijn: maandag tm donderdag van 09.00 tot 14.00 uur.
Vrijdag is het centrum geopend van 09.00 tot 12.00 uur voor het VerWijsspreekuur.

Doelstelling
De doelstelling van het Ronde Tafelhuis is het tot stand brengen van ontmoetingen tussen verschillende culturele en religieuze groeperingen in Tilburg-Noord en daarmee de sociale cohesie te bevorderen.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 09:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 09:30

datum en tijdstip 11-08-2024 om 09:30

Dienst van woord en gebed